2016. október 7., péntek

2.rész - Problémák

-
Minden olvasó figyelmét felhívjuk, hogy az esetleges nyelvtani hibák, nem nyelvtani hibák. A beszélgetések és a benne taglalt mondatok, szavak, kifejezések úgy vannak leírva ahogy a karakterek szájából elhangzanak.

A sorozat a nyugalom megzavarására alkalmas szövegi elemeket tartalmazhat, ezért olvasását csak 16 éven felülieknek ajánljuk.
-

A MA ESTI EPIZÓDBÓL
(Anastacia bemegy a teraszról kezében egy fémtálcával, amit az asztalról vett fel)
Daniella:Ti nem unjátok már, hogy Anastacia állandóan mindenkinek beszólogat?
Cassandra:Én már totál megszoktam.
~
Daniella:Ma lesz valami tré parti Anastacia-nal.
Beatrix:Milyen parti?
Daniella:A faszom se tudja. Azt mondta, hogy menjek át, mert valami összejövetel lesz.
~
--
Daniella:-Végül úgy döntöttem, hogy mégis elmegyek Anastacia hülye partijára. Állítólag a többiek is ott lesznek.
--
-------------------------------
~Anastacia - 43
~Daniella - 40
~Cassandra - 48
~Monya - 46
~Beatrix - 41
~Condya - 43
-------------------------------
>>Atlanta született szajhái<<
Bevező epizód! - 2.rész
-------------------------------
Anastacia:Shella!
Shella:Mi van?!
Anastacia:Te is tudod nagyon jól, hogy mi van! A vizsgáidról lenne szó!
Shella:Má' megin'?!
Anastacia:Igen, má' megin'! Már egy hónapja mondom neked, hogy légy oly szíves és tanuljál, mert hamarosan itt lesznek a félévi vizsgáid. Nem azért fizetem a magántanárt se, hogy itthon baszd a rezet!
Shella:Miért, te tanultál amikor fiatal voltál?!
Anastacia:Hát persze, hogy tanultam. Egész nap otthon ültem és tanultam. És kész!
(Anastacia az ajtón kezd el dörömbölni)
Anastacia:És légyszíves engedjél be!
Shella:Az ágyban vagyok!
Anastacia:Engem nem érdekel! Most azonnal nyisd ki az ajtót!
Shella:Nincs kedvem, bocs. Majd gyere vissza később.
Anastacia:Ezt nem hiszem el!
Shella:Hát pedig jobb lesz. Na csá!
........
----
.......
Beatrix:Ilyen pelikános van?
Mandy:Milyenre gondolt?
Beatrix:Valami zöld pelikánosra. Tudja: naplemente, zöld háttér meg egy pelikán. Olyan van?
(Beatrix a kozmetikusnál ül az egyik székben, mellette egy kedves barátnője foglal helyet a hatalmas tükrök előtt)
Mandy:Hát.. megnézem.
Beatrix:Oké.
Mandy:Idehozom a füzetet.
(A kozmetikus elmegy mire Daniella és Bea csevegni kezdenek)
Daniella:Ma lesz valami tré parti Anastacia-nal.
Beatrix:Milyen parti?
Daniella:A faszom se tudja. Azt mondta, hogy menjek át, mert valami összejövetel lesz.
Beatrix:Értem.
Daniella:Téged nem hívott?
Beatrix:Nem. Anastacia partija hiányzik nekem a legkevésbé.
Daniella:Mert?
Beatrix:Mert csak. Mert egy hisztis picsa, azért. Nincs kedvem ott lenni miközben a férjével megint eladják a házat, mert állandóan csak veszekedni tudnak, meg egymás anyját kurvázzák, máshoz nem értenek. Én megértem, hogy váló félben vannak. Én is keresztül mentem rajta és tudom, hogy milyen szar. De akkor se kéne ennyire szarul lereagálni ezt az egészet. Anastacia szerintem azt se tudja mit akar.
Daniella:Csak fél attól, hogy Rox elviszi magával Shella-t.
Beatrix:Hát akkor csak féljen. Van neki mitől.
........
----
.......
~
(Daniella a szürke háttér előtt ülve, a kamerába beszél)
Daniella:-Végül úgy döntöttem, hogy mégis elmegyek Anastacia hülye partijára. Állítólag a többiek is ott lesznek. Hátha most nem lesz annyira elcseszett, mint amilyen tavaly volt.
~
Anastacia:Na sziasztok! Végre!
(Anastacia a színpompás hátsókertjében fogadja a vendégeket. Átöleli az elegáns Monya-t; Condya-t és Cassandra-t)
Anastacia:Üljetek le! Mindjárt hozom a koktélokat.
---
...
---
(Daniella és Beatrix a kocsiban ülve beszélgetnek. Daniella a volán mögött vezet miközben barátnője az anyósülésen sminkeli magát)
Beatrix:Biztosak vagyunk mi benne, hogy el akarsz menni Anastacia-hoz?
Daniella:Mer' mér' ne?!
Beatrix:Nemrégiben még semmi kedved nem volt hozzá.
Daniella:Meggondoltam magam. Kíváncsi lettem.
Beatrix:Mire?
Daniella:Anastacia-ra.
Beatrix:Mert?
Daniella:Meg arra, hogy elvitték-e már a gyerekét vagy sem.
(Beatrix felvisít)
Beatrix:De hülye vagy!
---
...
---
(Anastacia luxusházának kertjében - amely tele van színpompás fémszékekkel és egy teázóasztallal - a lányok iszogatnak és eszegetnek közben pedig beszélgetnek)
Daniella:Beatrix-ot miért nem hívtad meg?
Anastacia:Azért nem hívtam meg, mert rohadtul ki nem állhatom.
Daniella:Mert?
Anastacia:Mert csak! Mert azt mondtam, na!
Anastacia:Mert ő is el akart jönni?
Daniella:Nem. Szerintem, ha meghívtad volna se jött volna el.
Anastacia:Akkor meg miért kérdezted?!
Daniella:Mert csak, na!
(Anastacia és Daniella sértette tekintete találkozik egymással)
Monya:Szerintetek most mimet nagyítsam meg?
Anastacia:Hát a szádat ne mer' abból má' most elegem van!
Monya:Pedig még nem is mondtam semmit.
Anastacia:Hát ez az!
Anastacia:Kér valaki még egy koktélt?
(Többen feltartják a kezüket)
Condya:Én kérek!
Daniella:Én is kérek!
Anastacia:Valami rágcsálnivalót?
Cassandra:Én nem...!
Condya:Én csak biokajákat eszem!
Anastacia:Hát nem csodálom! Látszik is a csontos picsádon! Baszd meg olyan csontos vagy, ha bejönnél a házba kivinne a huzat!
Condya:Szerintem azért nem vagyok csontos, nem? Egy kicsit még dagadtnak is érzem magam.
Anastacia:Te hülye vagy!
(Anastacia bemegy a teraszról kezében egy fémtálcával, amit az asztalról vett fel)
Daniella:Ti nem unjátok már, hogy Anastacia állandóan mindenkinek beszólogat?
Cassandra:Én már totál megszoktam.
Monya:Engem se nagyon zavar.
Condya:Csak azért ilyen ingerült manapság, mert megint összekapott a férjével!
Cassandra:Ajaj!
Monya:Na, mi az?
Cassandra:Úgy látom, hogy az előbbi állításod a jelen pillanatra is igaz.
Cassandra:Itt van megint Rox.
(Cassandra a terasz bejáratának zárt ajtajára mutat, amelynek üvegablakán keresztül a lányok látják, amint Anastacia és Rox már megint határozott kézmozdulatokkal mutogatnak egymás felé)
(Daniella elharapja a szája szélét, majd feláll az asztaltól)
Daniella:Én szerintem lelépek innen.
Condya:Ne már!
Daniella:De. Nekem ehhez nincs kedvem, kösz. Most megint vitáznak aztán Anastacia jön panaszkodni. A könyökömön jön már ki a hülyeségeivel. Meg a beszólogatásaiból is elegem van.
(Daniella felveszi kis retiküljét a székről majd a vállára csapja és egy lépcső segítségével eltűnik a terasz hátsó feljárójánál)
~
(Daniella a szürke háttér előtt ülve, a kamerába beszél)
Daniella:-Nem értem, hogy hogy lehetnek ezek ennyire hülyék, hogy ott maradnak és csak lesnek, mint a vett malac. Én leléptem! Ágyő!
~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Következő  pénteken:

Beatrix:Arra gondoltam, hogy elhívom Anastacia-t meg a többieket valahova. Tudod Anastacia-t már csak azért is, mert ő nem hívott meg ezelőtt az ő szaros partijára.
Daniella:Aztán azt meg mi a fasznak?
Beatrix:Mert csak. Hogy basztassa a csőrét.
----
Condya:Állítólag Monya azt terjeszti rólad, hogy egy zsidópiacon vetted az érettségi bizonyítványod!
Anastacia:Menjen a picsába! Különben meg a netről rendeltem és nem a piacon vettem, de tök mindegy.
----
Anastacia:Végülis senki nem tehet róla, hogy úgy nézel ki, mint egy széjjelbaszott transzvesztita.
Monya:Mi a kínod?
Anastacia:Az a kínom, hogy szarul nézel ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése